Teave tellimuse oleku kohta on alati siinsamas!

Te ei pea enam mõistatama, kus asub teile tarnitav kaup või millal võite selle kätte saada!Pakume teile tööriista, mille abil saate igal ajal ja igal pool kontrollida, kus teie tellitud ROCKWOOL toodetega auto parasjagu asub.

Juhul, kui kohaletoimetamine võib maanteel tekkinud olukorra tõttu hilineda rohkem kui 1 tund, teavitatakse teid sellest eraldi teatega.

Kui koormaga sõiduk läheneb mahalaadimiskohale, teavitatakse teid sellest SMS-i ja / või e-posti teel (50 minutit enne saabumisaega).

Pärast seda, kui laadung on maha laaditud, saate tarnekinnituse koos täpse mahalaadimiskohaga.

Peamised eelised, mida pakub Track & Trace, annavad ROCKWOOL OÜ edasimüüjatele:

  • võimaluse jälgida tarnitava kaubaga autot reaalajas;
  • võimaluse edastada jälgimislink huvitatud isikutele, et nad saaksid kontrollida sõiduki asukohta ilma täiendavat luba taotlemata;
  • teateid edastatakse e-posti või SMS-iga;
  • teade peatselt saabuvast kaubaga autost saadetakse e-posti teel ja teie telefonile (50 minutit enne saabumist);
  • teade hilinemise kohta koostatakse reaalajas;
  • kinnitus kauba kohaletoimetamise kohta saadetakse kohe, kui kaup on tarnitud tellijale ja saajale.

Kuidas muuta kontaktandmeid?

Kui te soovite muuta e-posti aadressi või telefoninumbrit, millele me saadame tellimusega seotud teateid, palume täita allolev vorm, sisestades kehtiva e-posti aadressi või telefoninumbri.

Küsimused ja vastused

Ma ei saanud sõiduki jälgimise linki. Kas minu tellimust täidetakse?
Mida teha, kui olen saanud e-posti teel lingi, kuid kui ma sellele klõpsan, ei näe ma auto asukohta või pole selle asukohta kaardil värskendatud?
Mida teha, kui ma ei soovi saada teateid või soovin, et neid edastatakse e-posti aadressil/ telefonil?
Mida tähendab olek „Hilineb“?
Teates, mille ma sain, on kirjas ekspedeerimisallüksuse telefoninumber. Kuidas saada ühendust autojuhiga?

Seotud viited