Teave tellimuse oleku kohta on alati siinsamas!

Te ei pea enam mõistatama, kus asub teile tarnitav kaup või millal võite selle kätte saada!Pakume teile tööriista, mille abil saate igal ajal ja igal pool kontrollida, kus teie tellitud ROCKWOOL toodetega auto parasjagu asub.

Juhul, kui kohaletoimetamine võib maanteel tekkinud olukorra tõttu hilineda rohkem kui 1 tund, teavitatakse teid sellest eraldi teatega.

Kui koormaga sõiduk läheneb mahalaadimiskohale, teavitatakse teid sellest SMS-i ja / või e-posti teel (50 minutit enne saabumisaega).

Pärast seda, kui laadung on maha laaditud, saate tarnekinnituse koos täpse mahalaadimiskohaga.

Peamised eelised, mida pakub Track & Trace, annavad ROCKWOOL OÜ edasimüüjatele:

  • võimaluse jälgida tarnitava kaubaga autot reaalajas;
  • võimaluse edastada jälgimislink huvitatud isikutele, et nad saaksid kontrollida sõiduki asukohta ilma täiendavat luba taotlemata;
  • teateid edastatakse e-posti või SMS-iga;
  • teade peatselt saabuvast kaubaga autost saadetakse e-posti teel ja teie telefonile (50 minutit enne saabumist);
  • teade hilinemise kohta koostatakse reaalajas;
  • kinnitus kauba kohaletoimetamise kohta saadetakse kohe, kui kaup on tarnitud tellijale ja saajale.

Kuidas muuta kontaktandmeid?

Kui te soovite muuta e-posti aadressi või telefoninumbrit, millele me saadame tellimusega seotud teateid, palume täita allolev vorm, sisestades kehtiva e-posti aadressi või telefoninumbri.

Küsimused ja vastused

Levitamine

Ma ei saanud sõiduki jälgimise linki. Kas minu tellimust täidetakse?

Kahjuks ei saa me tehnilistel põhjustel jälgida kõiki tarneid. Soovitame kontrollida oma tellimuse olekut e-poes, kus näete, kui kaugel on teie tellimuse täitmine. Kui teil on rohkem küsimusi, palume helistada tellimuste täitmise osakonda telefonil +372 682 6711.

Mida teha, kui olen saanud e-posti teel lingi, kuid kui ma sellele klõpsan, ei näe ma auto asukohta või pole selle asukohta kaardil värskendatud?

Kui klõpsates tellimuse jälgimise lingil ei ole auto asukohta näha, võib puududa juurdepääs mobiilsidevõrgule ja süsteem ei suuda ajutiselt autot leida.

Soovitame kontrollida oma tellimuse olekut e-poes, kus näete, kui kaugel on teie tellimuse täitmine ja leiate autojuhi telefoninumbri.

Kui teil on rohkem küsimusi, palume helistada tellimuste täitmise osakonda.

Mida teha, kui ma ei soovi saada teateid või soovin, et neid edastatakse e-posti aadressil/ telefonil?

Süsteemis Track & Trace saame paindlikult hallata teadete edastamist ja teie palvel lülitada selle teenuse välja või vabalt muuta adressaate. Pöörduge meie poole, täites vormi, mille leiate tellimuste jälgimise lehel.

Mida tähendab olek „Hilineb“?

Olek „Hilineb“ tähendab, et on risk, et Teie tellitud saadetis ei jõua kohale õigeks ajaks. Palume pöörduda tellimuste täitmise osakonda. Kontrollime teie kauba kohaletoimetamise aega kinnitusnumbri alusel. Tellimuste täitmise osakonna kontaktnumbrid leiate kontaktide lehelt.

Teates, mille ma sain, on kirjas ekspedeerimisallüksuse telefoninumber. Kuidas saada ühendust autojuhiga?

Soovitame kontrollida oma tellimuse olekut e-poes. Sellel platvormil on võimalik teada saada ka autojuhi telefoninumbrit.
Kui teil veel pole sisselogimise andmeid ja parooli, palume täita vorm tellimuste jälgimise lehel.